اخبار ورزشی

تور جهانی تنیس| نمایندگان ایران فینالیست شدند

تور جهانی تنیس| نمایندگان ایران فینالیست شدند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس آزادی تهران برگزار و با انجام ‌دیدارهای مرحله نیمه نهایی تکلیف نفرات راه یافته به دیدار پایانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران، امیر علی قوام با نتیجه  ۲-۶ و‌ ۴-۶ مقابل نماینده ترکیه پیروز شد و به فینال راه یافت و در دیگر دیدار این مرحله دیگر تنیسور ترکیه با پیروزی مقابل نماینده روسیه فینالیست شد.

معرفی برترین‌های مسابقات تنیس مسترز امید

 

در بخش انفرادی دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ مقابل هانا شعبان پور به پیروزی رسید و به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و در دومین دیدار این مرحله یاسمن یزدانی با نتیجه ۲ بر یک از سد اولگا دانیاوا از قبرس عبور کرد تا فینال این بخش با حضور ۲ نماینده از ایران برگزار شود.

در بخش دونفره پسران تیم ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره دختران نیز زوج‌ روسیه با برتری مقابل ماندگار فرزامی از ایران و سیمای از ترکیه قهرمانی این بخش را از آن خود کردند. این مسابقات از ۲۱ مرداد‌ماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز و امروز با انجام دیدار فینال و انجام مراسم قرعه‌کشی به پایان می‌رسد. سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب‌نیا مدیریت مسابقات را بر عهده دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا