Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
یک بانک بزرگ آمریکایی کارمندان واکسن‌نزده را اخراج می‌کند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اقتصادی

یک بانک بزرگ آمریکایی کارمندان واکسن‌نزده را اخراج می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل برگزیده های ایران به نقل از رویترز، بانک سیتی گروپ آمریکا اعلام کرد کارمندانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند را از ۱۴ ژانویه به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده و در صورتی که باز هم واکسن نزنند در پایان ماه جاری اخراج می‌کند.

این بانک البته نخستین نماد وال استریت است که سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را در راستای واکسن زدن کارمندان در دستور کار قرار داده است.

سیتی گروپ هم اکنون مشغول برنامه‌ریزی برای بازگرداندن کارمندان به دفاتر و محل کارشان با ایمنی کامل است و می‌خواهد علیرغم شیوع اومیکرون فعالیتش را به حالت طبیعی بازگرداند.

دیگر بانک‌های آمریکایی نظیر گلدمن ساکس، مورگان استنلی و جی‌پی مورگان نیز به کارمندانشان که واکسن نزده‌اند گفته‌اند که در خانه کار کنند اما هیچ کدام از آنها هنوز راجع به اخراج کارمندان صحبت نکرده است.

در حالی که سیتی گروپ نخستین بانکی است که زدن واکسن را اجباری کرده اما برخی شرکت‌های بزرگ آمریکایی نظیر گوگل و شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز سیاست «اخراج واکسن نزده ها» را در دستورکار قرار داده‌اند.

گفته می‌شود تاکنون ۹۰ درصد کارمندان سیتی گروپ واکسن خود را دریافت کرده‌اند و این رقم به سرعت در حال افزایش است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا