خراسان شمالی

۳ هزار مشترک برق در خراسان‌شمالی از قطعی مکرر برق خسارت‌دیده‌اند/ با ترک فعل‌ها برخورد می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز هفتمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال جاری با محوریت پیگیری نحوه پرداخت خسارت ناشی از برق قطعی و خاموشی های پیاپی، سه هزار مشترک برق در استان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری در این نشست با اشاره به اینکه درخصوص بررسی میزان و نحوه خسارت های وارده به مشترکین برق سابقا کارگروه ویژه ای تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده، اظهارکرد: متعاقب بررسی های صورت گرفته ۳ هزار مشترک برق در استان، به علت قطعی و نوسانات برق دچار خسارت شده اند.

وی افزود: به نظر می رسد یکی از دلایل بروز تأخیر در پرداخت خسارت به مشترکین به عدم مشارکت شرکت های بیمه در مناقصه های شرکت توزیع نیروی برق بر می گردد که با توجه به کلیات و گستردگی این مسأله در سطح ملی مقرر شد مراتب از طریق قوه قضائیه و نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه این موضوع از جمله خواسته ها و مطالبات جدی مردم است؛ گفت: دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق عامه بطور دقیق مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

وی ضمن هشدار در خصوص مصادیق ترک فعل اشخاص حقوقی در این حوزه خاطرنشان کرد: چنانچه برای دستگاه قضایی محرز شود که اشخاص حقوقی ذی ربط- اعم از مدیران و یا مسئولین و یا شرکت های بیمه- با قصور و سهل انگاری و ترک فعل از ایفای وظایف قانونی خود امتناع کرده باشند برابر قانون و بدون اغماض و مماشات با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا