مرکزی

آئین اختتامیه هفته فرهنگی اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک آئین اختتامیه هفته فرهنگی اراک با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری اراک، معاونین و مدیران شهرداری، مدیران استانی و شهری، اصحاب رسانه، هنرمندان و جمعی از شهروندان، در فرهنگسرای شهر برگزار شد.

۲۸ مهر روز به صدارت رسیدن امیرکبیر بوده است که به همین مناسبت این روز به نام روز اراک نام‌گذاری شد و طی یک هفته برنامه‌های هنری و فرهنگی در سطح شهر اراک به همت شهرداری و شورای شهر برگزار شد.

سخنگوی شورای شهر اراک در این آیین با گلایه از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته اراک گفت: برنامه‌های فرهنگی در هفته اراک به همت شهرداری و شورای شهر برگزار شد  و در این مدت دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی نداشتند، البته در این خصوص شورای شهر با ظرفیت‌هایی که دارد مصمم است سال آینده این دستگاه‌ها را پای کار بیاورد.

 

عباس خسروانی با بیان اینکه در کارگروه ارزیابی و پایش هفته فرهنگی اراک مشخص شد ذائقه مردم از موضوعاتی است که در مدت برگزاری برنامه‌های این هفته مورد غفلت قرار گرفته اظهار کرد: هزینه کردن برای اجرای برنامه‌های هفته اراک در اصل  سرمایه‌گذاری برای جذب گردشگر و شهر است.

وی با بیان اینکه شورای شهر معتقد است هزینه‌های اجرای برنامه‌های موجبات بازخورد اقتصادی را رقم می‌زند افزود: برندسازی یکی از گزینه‌هایی است که باید در اراک پیگیری کنیم و برنامه‌های فرهنگی می‌توان نقش مهمی در برندسازی داشته باشد و به جذب درامدهای شهری کمک کند.

 

محمد جعفرپور سرپرست شهرداری اراک نیز در این آیین گفت: هفته فرهنگی اراک فقط مختص شهرداری نیست برخی دستگاه‌ها حتی یک بنر هم در سطح شهر نصب نکردند و شهرداری برنامه‌های این هفته را برگزار کرد؛ امیدواریم دستگاه‌های دیگر در سال آینده نیز پای کار بیایند و مشارکت کنند تا برنامه‌ها با بازخورد بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا