کهگیلویه و بویراحمد

آئین بزرگداشت روز جهانی معلولین در گچساران برگزارشد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران عزیزاله دیلمی در حاشیه آیین بزرگداشت روز معلولین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: معلولیت محدودیت به همراه نمی آورد بلکه کمک می کند در برخی مواقع استعدادهای نهفته شخص شکفته شود.

 

وی بیان کرد: بارها معلولین به جامعه نشان داده اند صبر و استقامت می تواند باعث پیشرفت انسانها در شرایط مختلف شود.

 

رئیس بهزیستی گچساران تصریح کرد: به دلیل نقص در سیستم روحی و مغزی جسمی و حسی افراد بسیاری از معلولیت رنج می‌برند و به دلیل موانع ظاهری و یا اجتماعی با محدودیتهایی در زندگی خود مواجه می‌شوند.

 

دیلیم عنوان کرد: تلاش می شود تا بتوانیم به جامعه معلولین در گچساران خدمات ارزنده ای را در حد توان این نهاد ارائه دهیم.

 

وی گفت: آئین بزرگداشت روز جهانی معلولین با حضورافزون بر ۶۰ نفر از معلولین با همت بهزیستی گچساران و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز شهرستان در منطقه امام زاده جعفر برگزارشد.

رئیس بهزیستی گچساران خاطر نشان کرد: در این همایش از ۱۲ نفر معلول این شهرستان با اهدای لوح تقدیرو هدایای نقدی، ۶ نفر از اعضای جامعه معلولین شهرستان تجلیل شد.

دیلمی بیان کرد: از خانم احمدی معلولی که به تازگی قهرمان پاور لفتینگ کشوری را کسب کردند با اهدای ۱۰ میلیون ریال نقدی و یک سفر کربلا معلای تجلیل شد.

وی افزود: در این همایش از سوی هلال احمر گچساران به همه معلولین بسته بهداشتی اهدا شد.

به گزارش برگزیده های ایران به مناسبت روز جهانی معلولین آیین بزرگداشت روز این روز توسط بهزیستی گچساران و همکاری روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان در منطقه امام زاده جعفر برگزارشد.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا