Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آبادانی اصفهان در گرو هم‌افزایی مسؤولان - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

آبادانی اصفهان در گرو هم‌افزایی مسؤولان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با شهردار اصفهان از آمادگی و اقدامات خوب شهرداری در رفع مشکلات ناشی از بارش‌های اخیر تقدیر کرد و گفت: با عملکرد خوب و اقدام به موقع شهرداری در مواقع بارش، مردم با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: فرمانداری اصفهان همواره در کنار شهرداری بوده و خواهد بود و با همکاری و هم‌افزایی شاهد توسعه و آبادانی اصفهان باشیم و با همفکری و هم افزایی بین بخشی شاهد ارتقاء جایگاه اصفهان در تمامی عرصه ها باشیم.

قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز در این دیدار، اظهار داشت: نگاه ما برپایه هم افزایی و همکاری و تعامل با همه مجموعه‌ها بویژه فرمانداری اصفهان است.

وی افزود:با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان و فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در راستای رفع موانع و مشکلات موجود بالاخص کاهش آسیب‌های اجتماعی گام های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا