آذربایجان غربی

آبگرفتگی و رسوبات گل و لای ناشی از سیل از معابر مهاباد رفع و پاکسازی شد

عارف خدرلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بارش شدید باران از بعد از ظهر امروز موجب جاری شدن سیل در چند نقطه از شهر و مسیرهای ارتباطی در حاشیه سد مهاباد شد.

وی ادامه داد: شدت آبگرفتگی و سیلاب در سطح شهرستان متوقف شده و عملیات برآورد خسارت و همچنین شست و شوی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته عوامل شهرداری با تمام تجهیزات اقدام به شست و شوی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر کرده است.

فرماندار مهاباد یادآور شد: تمام ارگان‌های دولتی و نظامی و حتی بخش خصوصی نیز در امر شست و شوی سطح شهر کمک حال شهرداری بوده و تا تمیزی کامل شهر روند پاکسازی گل و لای را انجام دهند.

خدرلو با اشاره به خسارت برخی از خودروهای در حادثه سیل نیز گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در اسرع وقت خسارت خودروهای آسیب دیده را برای ارایه خدمات بیمه‌ای انجام خواهد داد.

وی همچنین اضافه کرد: اداره بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی نیز از فردا عملیات برآورد خسارت به منازل مسکونی را در دستور قرار داده و همه مسوولان نیز تمام تلاش خود را برای کنترل این شرایط و رفاه بیشتر حال شهروندان انجام می دهند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه شدت سیل در برخی نقاط به حدی است که تعدادی از خودروها را نیز با خود برده است تصریح کرد: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان‌ها شده است که برآورد خسارت پس از فروکش کردن سیل اعلام خواهد شد.

خدرلو خاطر نشان کرد: مشکل از بابت تردد وجود ندارد و مسیر مهاباد و پیرانشهر بازگشایی شده و عوامل شهرداری لایه‌بروی را انجام داده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا