اصفهان

آب و فرونشست دغدغه مهم این روزهای اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، سید رضا سجودی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری نطنز اظهار کرد: در جامعه معمولاً اجرای عدالت را متوجه دستگاه قضا می‌دانند، اما بایستی عرض کنیم که همه جامعه اعم از مسؤولین اجرایی و مردم در اقامه عدالت شریک هستند، مردم جامعه هم ذی‌حق و هم مسؤول هستند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان افزود: احترام به حقوق و ادای آن بارزترین مصداق عدالت است و باید همه آحاد جامعه از حاکم و امت بر اساس فقه و شریعت قانون پذیر و نظم‌پذیر باشیم.

وی افزود: امروز اصفهان به شرایطی رسیده است که از نظر آب دچار خشک‌سالی شده، هوا و تنفس آن زیر سؤال رفته و فرونشست‌های زمین نیز از دغدغه‌های اصلی امروز اصفهان است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان بیان کرد: همه ما بدون لحاظ عدالت از منابع طبیعی استفاده کردیم،الان هم خیلی طول می‌کشد تا جبران شود.

وی گفت: امروز محیط‌زیست با زندگی مردم عجین است، اگر محیط‌زیست مناسب باشد مردم در منطقه ماندگار و زندگی می‌کنند و اقتصاد رونق می‌گیرد، ولی اگر محیط‌زیست را حفظ نکنیم قطعاً خودمان ضرر می‌کنیم و مهاجرت صورت می‌گیرد و اقتصاد منطقه یا شهر مختل خواهد شد.

 به گزارش برگزیده های ایران در این مراسم از زحمات علیرضا علایی آرانی تقدیر و علی نادری طاهری به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نطنز منصوب شد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا