اردبیل

آتش‌سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم

قربان کاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن اردبیل در محل حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۰۱ دقیقه پیش‌ازظهر امروز آتش‌سوزی یک ساختمان بلندمرتبه ۱۰ طبقه در خیابان حافظ اردبیل، به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام گردید.

وی افزود: کلیه نیروهای ایستگاه ۴ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به حساسیت حادثه، هر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان اردبیل نیز با تمام تجهیزات در محل حضور یافتند.

استفاده از نردبان الکترونیکی ۵۶ متری آتش‌نشانی اردبیل

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه آخر ساختمان بلندمرتبه ۱۰ طبقه رخ داده بود که با تلاش کلیه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی در مدت بیش از یک ساعت و ۳۰ دقیقه اطفا شده و ایمن‌سازی‌‌های لازمه صورت پذیرفت.

کاجی ادامه داد: با توجه به ارتفاع زیاد محل آتش‌سوزی، نردبان الکترونیکی ۵۶ متری آتش‌نشانی اردبیل در محل حادثه حاضر و کمک بسزایی در اطفای حریق داشت و مابقی اطفای حریق توسط آب‌رسانی و کپسول‌های اطفا انجام شد.

حضور داوطلبانه نیروهای خارج از شیفت آتش‌نشانی اردبیل

وی با اشاره به جان‌فشانی مأمورین آتش‌نشانی اردبیل بیان کرد: در دقایق اولیه اعلام آتش‌سوزی به سازمان آتش‌نشانی اردبیل، علاوه بر اعزام نیروهای در حال خدمت، نیروهای خارج از شیفت و در حال استراحت به شکل داوطلبانه در محل حادثه حاضر شده و برای انجام هرگونه عملیات اعلام آمادگی کردند.

مجید غریبانی، رئیس اورژانس استان اردبیل نیز درباره مصدومان این حادثه گفت: خوشبختانه حادثه تلفات و مصدومیت جدی نداشته است و به‌دلیل سقوط کامپوزیت در حال سوختن بر روی دست یکی از کارگران ساختمانی، دچار سوختگی جزئی و یکی از رانندگان ماشین سنگین ساختمانی نیز به‌دلیل شوک عصبی حادثه به بیمارستان دکتر فاطمی منتقل شدند.

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا