Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آتش‌سوزی کارخانه طبیعت زرندیه «غیرطبیعی و عمدی» است - خبرگزاری برگزیده های ایران
مرکزی

آتش‌سوزی کارخانه طبیعت زرندیه «غیرطبیعی و عمدی» است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک در تاریخ ۲۸ مهر ماه سال جاری بر اثر آتش‌سوزی در شرکت طبیعت در زرندیه بخشی از این شرکت به طور گسترده‌ای دچار خسارت شدید شد.

این آتش‌سوزی که از حوالی ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد آغاز شده بود تیم‌های عملیاتی و اطفا آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی و عملیاتی را به محل حادثه کشاند.

حجم آتش به حدی بود که ۸ تیم عملیاتی با بیش از ۳۰ نیروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شهر صنعتی کاوه، زرندیه، شهر صنعتی زرندیه، پرندک و اسلامشهر به محل حادثه اعزام شدند.

گزارشات اولیه حاکی از آن بود که پس از حدود ۵ ساعت از وقوع این آتش‌سوزی، آتش در کنترل نیروهای امدادی در آمده و بعد از ۲۴ ساعت به طور کامل لکه‌گیری و خاموش شد.

در این حادثه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مربوط به بسته‌بندی و انبار از بین رفته است. 

برآورد اولیه نشان می‌داد که این آتش‌سوزی خسارتی در حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال به وجود آورده اما بعد از بررسی مدیرعامل شرکت گفته بود: این آتش‌سوزی مبلغی حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان خسارت زده است.

بعد از بررسی‌های کامل و نظرات کارشناسان آتش‌نشانی مدیرعامل بیمه دانا در رابطه با گزارش خسارت شرکت طبیعت پارس کهن اعلام کرد: «طبق نظر هیأت کارشناسان رسمی دادگستری منتخب بیمه‌گر، علت حریق در محل کارخانه یاد شده «غیرطبیعی و عمدی» اعلام گردیده است. لذا با توجه به مفاد بیمه نامه و شرایط قرار داد اظهار نظر در خصوص میزان پرداخت یا عدم پرداخت خسارت موکول به رسیدگی و بررسی خواهد بود.»

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا