کرمانشاه

آتوسای کرمانشاهی از قزاقستان طلا سوغات آورد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، آتوسا گلشادنژاد در مسابقات قهرمانی آسیا که در آلماتی قزاقستان در حال برگزار است، در رده امید با شکست نماینده کشور میزبان درفینال صاحب گردن آویز طلا شد.

این کاراته‌کای  کرمانشاهی در وزن ۶۱- کیلوگرم، در بازی نخست پمون میسو از فیلیپین را شکست داد. گلشاد بازی دوم را نیز با برتری ۴ بر صفر برابر وود چومی از هنگ کنگ پشت سر گذاشت تا راهی فینال شود.

گلشاد‌نژاد در فینال در یک رقابت حساس و نفس‌گیر با نتیجه چهار بر سه بلاساماشوا از کشور میزبان را از پیش‌رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

پیش از این نیز در وزن ۵۳- کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد.

نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ‌کنگ را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد. نادری در فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلا ساماشوا از قزاقستان شد  به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۸- کیلوگرم امیررضا برزویی با نتیجه ۸ بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد.

برزویی در بازی دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد. برزویی در رده‌بندی بیشر آلفاوری از اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

قبولی در آزمون مربیگری آسیایی با نمره ممتاز توسط سعید نصرالهی و حمیدرضا فرهادی از نکات مهم روز دوم مسابقات در آلماتی قزاقستان بود. لازم به ذکر است که ۶ ورزشکار در قالب رده های سنی، جوانان، امید و بزرگسلان و دو مدیر و یک سرپرست از استان کرمانشاه تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

همچنین از فردا مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و علی مسکینی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه ورزشکار خوب کرمانشاهی در قامت تیم ملی بزرگسالان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا