Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آخرین آمار از جایزه ملی غزل/ ۶۲۷ اثر به دبیرحانه جایزه ملی حسین جلال‌پور رسید - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

آخرین آمار از جایزه ملی غزل/ ۶۲۷ اثر به دبیرحانه جایزه ملی حسین جلال‌پور رسید

حسن فرهادی، دبیر سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات برگزیده های ایران اظهارداشت: امروز آخرین مهلت شرکت در سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور است.

وی گفت: با توجه به پایان زمان اعلام شده، تعداد کل آثار رسیده به جایزه تا امروز ۶۲۷ اثر است که با توجه به محدود بودن جایزه به غزل، آمار قابل قبول است و ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. بیشترین اثر رسیده در بخش غزل‌های ارسالی و کمترین اثر رسیده در بخش پژوهش غزل است.

فرهادی ادامه داد: سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور در سه بخش غزل‌های ارسالی (حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر)، مجموعه ‌غزل چاپ‌شده (کتاب بایستی در یکی از سال‌های ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ چاپ شده باشد) و پژوهش، مقاله و پایان‌نامه (مقالات و پژوهش‌ها صرفاً بایستی در خصوص غزل باشد) برگزار می‌شود.

دبیر سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور افزود: غزل‌سرایان، پژوهشگران و ناشران پس از ثبت‌نام در سایت جایزه به نشانی www.hjpa.ir، تا ۲۹ آبان‌ماه فرصت دارند که مدارک و آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ملی به نشانی: استان بوشهر، بندر گناوه، صندوق پستی: ۷۵۳۱۸۳۵۲ ارسال کنند. این مهلت تمدید نمی‌شود.

براساس این گزارش، مقررات و شرایط ثبت‌نام در این جایزه به این شرح است:

۱) حداکثر سن برای حضور در بخش غزل‌های ارسالی ۳۰ سال است.
۲) بخش‌های کتاب و پژوهش شرایط سنی ندارد.
۳) بیش از نیمی از شعرهای کتاب‌های ارسالی در بخش مجموعه اشعار بایستی در قالب غزل سروده شده باشد.
۴) همه داوطلبان در مرحله ثبت‌نام لازم است تصویر کارت ملی خود را در سایت، بارگذاری کنند.
۵) افراد متقاضی در بخش مجموعه‌غزل بایستی مجموعه اشعار خود را اعم از جلد، صفحه شناسنامه و اشعار کتاب را در سایت www.hjpa.ir بارگذاری کنند. فایل ارسالی با فرمت PDF باشد. افراد متقاضی در این بخش، می‌بایست ۵ نسخه از کتاب خود را نیز به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

برگزیدگان سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور یکم دی‌ماه معرفی خواهند شد. همچنین آیین پایانی سومین جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز تولد این شاعر فقید و غزل‌سرای جنوبی در زادگاه وی با تجلیل از برگزیدگان این دوره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا