لرستان

آخرین خبرها از نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه لرستان

اسماعیل رک‌رک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه لرستان، اظهار کرد: تمامی امتحانات دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی این دانشگاه در مرکز و دیگر شهرهای استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی در ترم بهمن‌ماه به شرایط کرونایی حاکم بر استان بستگی دارد و شورای دانشگاه تصمیم لازم را در هفته‌های آینده در این خصوص خواهد گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، برگزاری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه را حضوری عنوان و تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت فراهم کردن شرایط برپایی امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و در صورت تصمیم نهایی شورای دانشگاه در هفته آینده، امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد شد.

رک‌رک با بیان اینکه بستر‌ برای برگزاری امتحانات به شکل حضوری برای مقطع کارشناسی فراهم نیست، افزود: اگرچه شرایط کرونایی استان بهتر شده، اما کاملا تثبیت نشده و نمی‌توان فضا را برای حضور گسترده دانشجویان فراهم کرد.

وی بیان داشت: امتحانات نیمسال اول دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه لرستان از ۱۸ دی‌ماه آغاز و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا