کرمانشاه

آخرین خبرها از وضعیت پمپ‌ بنزین‌های کرمانشاه/ بیش از ۷۵ درصد جایگاه‌ مشغول کار هستند

فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به دلیل مشکل فنی سامانه کارت هوشمند سوخت از ظهر روز گذشته، موقتا عرضه بنزین با کارت هوشمند در استان امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در استان، ادامه داد: از ظهر روز گذشته تاکنون بیش از ۷۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان با تلاش نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مجدداً راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند بنزین را با نرخ دوم (قیمت آزاد، سه هزار تومان) دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جایگاه‌های باقی‌مانده، افزود: جایگاه‌های باقی‌مانده معمولا بین راهی و در مسیر خارج از شهرها قرار دارند که خیلی فروش ندارند.

وی با درخواست از هم‌استانی‌ها مبنی بر اینکه در صورت نیاز به جایگاه‌های مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت دارندگان وسایل نقلیه کسر نخواهد شد.

یاسمی تصریح کرد: مشکل فنی سامانه کارت هوشمند سوخت تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد و به سامانه توزیع از طریق کارت باز می‌گردد.

وی افزود: عرضه بنزین و نفت و گاز در استان مطلوب است، مخازن کاملا پر از بنزین است و هیچ مشکلی نداریم.

 *عادی شدن خدمات‌رسانی به مردم در جایگاه‌های سوخت کرمانشاه

بازدید میدانی خبرنگار برگزیده های ایران از چند پمپ بنزین در سطح شهر کرمانشاه حاکی از عادی شدن خدمات‌رسانی به مردم در جایگاه‌های سوخت است و برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد مشکلی ندارند و دیگر خبری از صف‌های شلوغ روز گذشته مقابل جایگاه‌ها نیست.

سرهنگ محمدرضا آمویی سرپرست معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران با تأیید عادی شدن خدمات‌رسانی به مردم در جایگاه‌های سوخت استان، گفت: اکثر جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه در حال ارائه خدمات به مردم هستند و در مقابل نیز شاهد همراهی و همکاری خوب مردم شریف هستیم.

این مقام انتظامی ضمن تشکر از همراهی شهروندان و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در اطلاع‌رسانی خوب و به موقع، تأکید کرد: هم استانی‌های گرامی اخبار مربوطه را از طریق رسانه‌های معتبر  پیگیری و به شایعاتی که منتشر می‌شود، توجه نکنند.

انتهای پیام/پ/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا