Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آخرین شرایط همه گیری کرونا در استان سمنان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

آخرین شرایط همه گیری کرونا در استان سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، بر اساس آمارهای دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین وضع شیوع بیماری کرونا ویروس مشخص شد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۴۸ هزار و ۲۶۶ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

در ۲۴ ساعت (از بیستم تا بیست و یکم آبان‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۴۰۲ نفر رسید و ۳۷ هزار و ۸۶۴ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۹ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا