گلستان

آخرین مهلت ثبت‌نام رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان به نقل از بسیج، رضا روشنی اظهار کرد: رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج با تکیه‌ بر توانمندی‌های بسیجیان استان در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد که با شرکت چندین تیم تخصصی از سراسر استان برگزار می‌شود و این تیم‌ها در مدت ۴۸ ساعت فعالیت مداوم در سه محور اعلام شده، اقدام به تولید محتوا خواهند کرد.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان بابیان اینکه ۱۰ آبان آخرین مهلت ثبت‌نام از علاقه‌مندان به این رویداد در نظر گرفته شده و تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: از همه گروه‌های علاقه‌مند در حوزه استارتاپی برای شرکت در این رویداد رقابتی و جذاب دعوت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه این رویداد با حمایت پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار می‌شود، گفت: هر ساله سازمان فضای مجازی بسیج این رویداد تولید محتوای دیجیتال را برگزار می‌کند که به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد در عرصه بسیج در سطح کشور به شمار می‌رود.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: مرحله استانی این رویداد در ۱۲ الی ۱۴ آبان در گلستان در کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

روشنی بابیان اینکه نفرات برتر این رویداد به مرحله سراسری راه پیدا خواهند کرد، یادآور شد: همچنین تیم‌های برتر این رویداد در ۲۶ آبان ماه در مرحله سراسری در تهران به رقابت خواهند پرداخت که در این مرحله تیم‌های برتر مورد حمایت سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند تولیدات خود را وارد بازار دیجیتال کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند در موعد مقرر به آدرس الکترونیک event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان خاطرنشان کرد: در این رویداد از داوران مجرب استانی استفاده شده و نتایج داوری نیز در ۱۴ آبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا