اجتماعی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها/ محورهای مسدود کدامند؟

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در تمام محورهای مواصلاتی کشور را شاهد هستیم.

 وی به انسداد محورهای شهداد به نهبندان و خرم آباد به پلدختر به علت انجام عملیات راهسازی اشاره و از انسداد فصلی محورهای اولنگ_ شاهرود، سرو آباد_ پاوه، گنجنامه_ تویسرکان و شمشک به دیزین و پونل به خلخال خبرداد.

سرهنگ شیرانی به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرها پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت آلایندگی در کلانشهرها، شهروندان از انجام سفرهای غیرضروری شهری خودداری کرده و از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 وی به افرادی که قصد سفر در جاده‌های کشور را دارند توصیه کرد که حتما خود را برای شرایط بارندگی و لغزندگی معابر آماده کنند، به خصوص در شب ها که با برودت هوا سطح معابر و لغزنده شده و باید سرعت و فاصله طولی مطمئنه را لحاظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد که برای سفر در این ایام حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر‌چرخ را به همراه داشته و قبل از سفر از سلامت خودرو، سیستم گرمایشی و سالم بودن برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا