هرمزگان

آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در هرمزگان/ اعزام ۱۴ تیم تخصصی به اقصی نقاط استان+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، گزارش میدانی فارس از جایگاه‌های سوخت در سطح هرمزگان حاکی از آن است که سوخت‌گیری از پمپ بنزین‌ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و ۱۴ تیم تخصصی در اقصی نقاط استان در حال رفع مشکل هستند.

از ظهر امروز روند سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌های سوخت کشور با اختلال مواجه شد، گزارش‌های ابتدایی خبرنگاران فارس در هرمزگان حاکی از آن بود که جایگاه‌های سوخت به‌دلیل قطع سامانه‌ها امکان عرضه سوخت را ندارند اما با تلاش متخصصان حوزه نرم‌افزار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت نفت مشکل نرم‌افزاری در جایگاه‌های عرضه سوخت تا هم‌اکنون در حال برطرف شدن است.

تا ساعت ۱۶ چهارم آبان ماه جاری بیشترین تمرکز در حوزه بندرعباس و مرکز شهر بود تا شهروندان مشکلی در زمینه دریافت سوخت نداشته باشند و در قشم سه جایگاه، کیش دو، میناب سه، جاسک سه و در بندرلنگه چهار جایگاه تا ساعت ۱۶ روز گذشته فعال و سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شد و ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه‌ها عنوان شد.

 

 

از همان ساعات ابتدایی بروز مشکل، در جایگاه‌های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد در جریان بود.

تا ساعت ۲۰ عصر روز چهارم آبان‌ماه بخش عمده‌ای از این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز مردم هرمزگان با نرخ آزاد در اکثر جایگاه‌های استان عرضه شد.

بازگشت ۵٣ درصدی جایگاه‌های سوخت هرمزگان به چرخه خدمات‌رسانی تا ساعت ۱ بامداد

فضل‌الله اکبری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید از ظهر امروز به‌دلیل اشکال در سامانه هوشمند مدیریت کارت سوخت، مشکلاتی در امر خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان هرمزگان رخ داده است.

وی ضمن پوزش از مردم صبور و فهیم استان بابت این دشواری‌ها، افزود: اطمینان می‌دهم خادمان مردم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تا رفع کامل مشکل دست از تلاش بر نمی‌دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون بیش از ١۴ تیم تخصصی به اقصی نقاط استان پهناور هرمزگان اعزام و در حال راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت هستند.

 

 

اکبری گفت: تا ساعت ٢۴ امشب، چهارم آبان‌ماه بیش از ۵٣ درصد جایگاه‌های استان هرمزگان به چرخه خدمت‌رسانی بازگشته‌اند و این عدد هر دقیقه بیشتر می‌شود.

وی در پایان عنوان داشت: از هم‌استانی‌های گرامی خواهشمندم به شایعاتی در زمینه کمبود فرآورده‌های نفتی یا تغییر قیمت که عموماً هدفی جز سلب آرامش روانی جامعه ندارند، توجه نکنند و تنها در صورت ضرورت به سوختگیری خودرو خود به نزدیک‌ترین جایگاه آماده به خدمت برای دریافت بنزین یا نفت‌گاز مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا