اخبار ورزشی

آریاکیا:توپ به دست بازیکن پرسپولیس نمی‌خورد،گل می‌شد/ ۲ بار غول کشی کردیم

پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، در مورد برد آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود و پیش بینی یک بازی درگیرانه را داشتیم اما به دنبال این بودیم که اتفاق فصل گذشته را تکرار کنیم. با برد سال قبل به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. از نیمه اول مالکیت را در اختیار داشتیم و تیم برتر زمین بودیم. در نیمه دوم هم فشار را بیشتر کردیم. توانستیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم و برنده شویم.

مدافع آلومینیوم اراک در مورد شرایط تیم حریف عنوان کرد: پرسپولیس در هر حالتی پرسپولیس است. این تیم قهرمان لیگ، نایب قهرمان آسیا و بسیار قابل احترام است. همه نفراتشان با کیفیت هستند اما ما هم از تیم‌های بزرگ چیزی کم نداریم و این را دیروز ثابت کردیم. نشان دادیم که آلومینیوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سال گذشته توانستیم نظرها را به سمت خودمان جلب کنیم و امیدوارم امسال هم همین روند را با کیفیت بهتری ادامه بدهیم.

وی در مورد صحنه‌ای که توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به دست فرجی خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، گفت: آن صحنه می‌توانست پنالتی باشد. اگر توپ به دست بازیکن پرسپولیس نمی‌خورد وارد دروازه می‌شد. یعنی در واقع در مسیر توپ و دروازه بود. به نظرم منصفانه این بود که پنالتی اعلام شود. ضمن اینکه ما در نیمه اول هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما به هرحال در نیمه دوم روی توپ گیری و ضدحمله موفق به گلزنی شدیم و خداراشکر سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

آریاکیا در مورد شرایط خودش در فصل جدید اظهار داشت: شرایط خوبی دارم. رسول خطیبی فصل گذشته من را در پست دفاع چپ قرارداد و خداراشکر جواب داد. امسال هم در همین پست بازی می‌کنم. در فصل جدید هم فکر می‌کنم تا اینجا خوب کار کرده‌ام و امیدوارم سرمربی تیم از من رضایت داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آلومینیوم اکنون موقعیت جدولی خوبی دارد و آیا در فصل جدید می‌تواند تا پایان در کورس بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، گفت: واقعیت این است که آلومینیوم اراک نسبت به برخی تیم‌ها هزینه آنچنانی نداشته و ریخت و پاش نکرده است. ما تلاشمان را می‌کنیم که در این فصل جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته به دست بیاوریم. نتیجه دست خداست. امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی برایمان بیفتد.

مدافع آلومینیوم در مورد اینکه این تیم دو برد مقابل دو تیم مدعی لیگ برتر کسب کرده و آیا بازی بعدی مقابل مس رفسنجان سومین برد پیاپی در فصل جدید خواهد بود، اظهار داشت: بله، فولاد و پرسپولیس را بردیم و در واقع دو بار غول کشی کردیم. بازی با مس رفسنجان هم بازی سختی خواهد بود. ما هیچ بازی را دست کم نمی‌گیریم و در هر مسابقه برای بردن و کسب امتیازات کامل به زمین می‌رویم. اگر چه ارتفاع شهر سرچشمه زیاد است و انرژی زیادی از بازیکن می‌گیرد اما می‌رویم که دست پر به اراک برگردیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا