آذربایجان غربی

آزادسازی ۶۲ زندانی همزمان با هفته بسیج در ارومیه

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو امروز در نشست خبری اظهار داشت: همزمان با همایش نکوداشت هفته بسیج، ۶۲ زندانی جرایم مالی غیرعمدی در ارومیه از بند آزاد می شوند، کسانی از این فرصت بهره مند خواهند شد که به خاطر بدهی ۵ یا ۶ میلیون تومان محبوس شده اند.

وی به برپایی همایش شکوه مقاومت با حضور ۸ هزار نفر، برپایی جشنواره مالک اشتر در سطح استانی و شهرستانی، برقراری ۱۰ میز خدمت، توزیع کمک‌های مومنانه، دائر کردن شیفت ایثار و بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تجلیل از فعالان عرصه سلامت، برپایی کارگاه های آموزشی مختلف با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایی ۲۲ یادواره شهدای بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی جام فوتسال را مورد اشاره قرار داد.

قهرمانلو، افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در این هفته را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این ایام با صرف ۲۵ میلیارد تومان اعتبار، ۵ سالن ورزشی و ۵ ساختمان حوزه مقاومت بسیج افتتاح خواهد شد.

وی به افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف نهادینه سازی مشاغل خانگی اشاره کرد و بیان داشت: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه با هدف راه اندازی مشاغل خانگی اختصاص یافته است به این ترتیب وام های ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می شود.

عیوضلو به اجرای ۸۰ عنوان برنامه همزمان با نکوداشت هفته بسیج در قالب ۸۰۰ مورد را مورد اشاره قرار داد و گفت: برنامه های این هفته با شعار “بسیج پاره تن مردم” اجرا می شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا