آذربایجان غربی

آزادی ۱۱۴ زندانی مالی وجرایم غیر عمد در آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی در مراسم آئین آزادسازی زندانیان معسر که به همت ستاد دیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان برگزار شد اظهار داشت: نقش پررنگ و تفکر بسیجی در جای‌جای میهن اسلامی غالب و درجریان هست و تفکر بسیجی باعث می‌شود که با دست خالی کارهای سخت انجام شود و امور به نحو منطقی و درست مدیریت شود.

وی افزود: حضور بسیج در حوزه‌های مختلف از دفاع مقدس، جهاد سازندگی، عرصه‌های پزشکی و هسته‌ای و در اکثر امور ملموس بوده و هست و امروز هم در آزاد سازی زندانیان مالی نقش بسیج را مشاهده می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با همت بسیج و ستاد دیه امروز تعداد ۱۱۴ نفر از زندانیان مالی وجرایم غیر عمد استان به آغوش خانواده خود باز گشتند.

عتباتی گفت: این مددجویان را نمی‌شود مجرم دانست چون که به علت مشکلات مالی و غیر عمد راهشان به زندان افتاده و در بند شده‌اند و کمک به آنها اجر و ثواب  بی حد و اندازه خداوند متعال را دارد.

این مقام مسوول یادآور شد: امروز در دستگاه قضایی، کمک و یاری بسیج از هر زمان بیشتر نیازمند است هم در بحث صلح و سازش و هم در بحث  برقراری نظم و امنیت در جامعه و هم در چنین مراسماتی که کمک بزرگی به خود زندانی و خصوصاً خانواده آنهاست که با از دست دادن سرپرست خانواده با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و بازگشت این مددجویان به کنار خانواده خود یک کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه هست.

وی ادامه داد: اهمیت این کار باید به خوبی تبیین شود و کمیته احرار بسیج هم فعال‌تر شود تا بتوانیم تعداد زیادی از زندانی‌ها را آزاد کنیم.

خاطرنشان می‌شود عتباتی به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدی مدیر کل زندان‌های استان با حضور در بندهای زندان ارومیه از قسمت‌ها وبندهای مختلف دیدن وبا تعدادی از زندانیان دیدار وبه درخواستهای آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند و بازدید که تا ساعاتی از بعد از ظهر به طول انجامیده بود به اتمام رسید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا