قم

آشنایی دختران دهه هشتادی قم با سبک زندگی شهدا

به گزارش برگزیده های ایران از قم، لیلا شکریان پیش از ظهر امروز در میزگرد خبری رده‌های بسیج استان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دفتر برگزیده های ایران در قم برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج از وظایف اصلی بسیجیان بوده و از آن مهمتر بسط و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است.

وی با بیان اینکه به نقش زنان در جامعه کم توجهی می‌شود، گفت: اگر در جامعه اسلامی به جایگاه و اهمیت زن توجه کافی شود، خیل عظیمی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حل خواهد شد.

جانشین مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، با اشاره به فراهم کردن بستر نقش‌آفرینی همه ارگان‌ها در این سازمان، بیان کرد: بسیج جامعه زنان همانند سازمان بسیج، جامعه‌ای کارآمد، پویا، منعطف و منسجم در راستای حفظ کرامت زن بوجود آورده که اولین و بزرگترین تشکل زنان در ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، هویت و کرامت اصلی زن برگردانده شد به همین علت دشمنان به این نتیجه رسیدند که برای سرکوبی این انقلاب، از مهمترین کارها هدف قراردادن زن مسلمان ایرانی است.

شکریان درباره برنامه های بسیج جامعه زنان تصریح کرد: تکریم بنیان خانواده در راستای الگو سازی، الگو پروری و شناساندن آنها به نسل جدید و همچنین ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در قالب برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده، افزایش جمعیت، اعتیاد و طلاق از مهمترین برنامه های بسیج خواهران است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به ستاد کنگره گرامیداشت شهدای زن در خصوص تشکیل الگوی سوم، گفت: تشکیل و سازماندهی گردان‌های دختران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با هدف شناساندن فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت به نوجوانان به صورت جدی دنبال می‌شود.

شکریان خاطرنشان کرد: این گردان‌ها با محوریت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بسیج جامعه زنان قم تشکیل شده‌اند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا