فرهنگ و هنر

آغاز اکران نمایشگاه «ده» در گالری مجازی نگارستان

آغاز اکران نمایشگاه «ده» در گالری مجازی نگارستان

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مجموعه نمایشگاهی داستانک‌های عاشورایی ده با همکاری مجموعه بانوی فرهنگ و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در گالری مجازی نگارستان به نمایش درآمد.

این مجموعه که گزیده‌ای از داستانک‌های عاشورایی چاپ شده در کتاب «ده» است، به همت علی اخترشناس و فاطمه داستان‌پور در قالب سبک تلفیقی داستان و نقاشی‌های لاین‌آرت طراحی شده و فضای سه بعدی گالری مجازی با محیط تعاملی و ۳۶۰ درجه‌ در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌است.

داستانک‌های این نمایشگاه مجازی منتخبی از سوگواره عاشورایی «ده» است که از دو سال پیش توسط مجموعه «بانوی فرهنگ» در حوزه هنری برگزار و در قالب دو جلد کتاب «ده» در ایام محرم به چاپ رسید.

«منتهی»| عظمت پیاده‌روی اربعین به روایت محمدرضا ورزی/ تحت تأثیر قرار گرفتن مل‌گیبسون و تعزیه‌ای که اشک فرانسوی‌ها را درآورد + فیلم

گفتنی است گالری نگارستان بستر مجازی برای ارائه گالری‌ها و نمایشگاه‌ها در محیط وب است که پذیرای مجموعه‌های مختلف نمایشگاهی از هنرمندان برجسته تجسمی است. این مجموعه در ایام همه‌گیری کرونا شکل گرفت و در سال‌های اخیر مورد استقبال هنرمندان و مخاطبان از سراسر کشور قرار گرفته‌است.

مجموعه نمایشگاهی «ده» در حال حاضر در گالری مجازی نگارستان به نشانی https://s1.negarestan.hozehonari.ir/tehran/sazmantabliqat/dah/) در دسترس مخاطبان قرار دارد.
/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا