کرمان

آغاز بارش برف در محورهای جیرفت/سه تیم راهداری در محورها مستقر هستند

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، مجتبی رئیسی عصر امروز  از بارش برف در محدوده درب بهشت به سمت هنزا خبر داد و اظهار داشت: راهداران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از عصر امروز عملیات تیغ زنی محور هم زمان با بارش برف از سمت هنزا به ساردوئیه با گریدر و دستگاه‌های نمک‌پاش در حال انجام است لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

وی از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدارخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده‌باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه‌های شن و نمک‌پاش این اقدام انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به احتمال بارش برف در محور سربیژن – راین و سربیژن – رابر از استقرار گشت‌های راهداری در این محورها خبر داد و گفت: در حال حاظر سه تیم راهداری و ۳۰ نفر نیروی راهدار با ماشین‌آلات راهداری در محورها مستقر هستند تا جاده ای بسته نشود.

رئیسی بیان کرد: لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاکن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو  به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات‌رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد: مشکلات جاده‌ای را با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا