سیاسی

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از ۵ شهریور

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از ۵ شهریور

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، حسین بلندی با اعلام آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریورماه، افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

‌بلندی: ۲۶۰۰ کدرشته دانشگاه جامع علمی کاربردی حذف شد

 

وی در ادامه گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از ۷ شهریورماه آغاز و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار ، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعا در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته کرده است. 

 بلندی در خاتمه گفت: ایجاد تحول در آموزش های شغلی و اجرای درست آن در کشور ، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا