سمنان

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای و شغلی در سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سنجش مهارت متقاضیان فاقد گواهینامه‌های مهارتی، نقش مهمی در افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایت‌مندی جامعه دارد.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها و تسریع در فرآیندها، امکان ثبت‌نام متقاضیان از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیکی به نشانی advari.irantvto.ir را مهیا کرده است و متقاضیان می‌توانند بر اساس تجارب و مهارت شغلی و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای بارگذاری شده در سایت مذکور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امکان ثبت‌نام متقاضیان از اول آبان ماه تا سی بهمن‌ماه سال جاری فراهم است و متقاضیان در هنگام ثبت‌نام می‌توانند استان، شهرستان محل آزمون و تاریخ آزمون کتبی الکترونیکی خود را تعیین و انتخاب کنند.

آزمون‌های ادواری بر اساس استاندارد آموزش شغل برگزار می‌شود و سنجش هر استاندارد شامل دو مرحله دانشی (کتبی) و مهارتی (عملی) است و متقاضیانی که حدنصاب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از معتبرترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین‌المللی پس از قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت برای متقاضیان پذیرفته‌شده صادر می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا