اخبار ورزشی

آغاز دور جدید تمرینات شاگردان درستکار از ۲۴ مرداد/ فقط ۲ اردوی دیگر تا اعزام

آغاز دور جدید تمرینات شاگردان درستکار از ۲۴ مرداد/ فقط ۲ اردوی دیگر تا اعزام

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بعد از برگزاری مسابقات جام تختی و پس از آن تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان به‌عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، ترکیب تیم آزاد اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد مشخص شد.

میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، رضا اطری در ۶۱ کیلو، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها شدند.

اردوی اخیر تیم پژمان درستکار روز گذشته (۲۰ مرداد) به پایان رسید و دور جدید تمرینات آزادکاران از روز سه‌شنبه هفته جاری (۲۴ مرداد) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. این تیم تا روز اعزام به بلگراد، دو مرحله اردوی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت.

مسابقات جهانی امسال برخلاف سال ۲۰۲۲، با کشتی آزاد آغاز استارت می‌خورد. این رقابت‌ها از روز ۲۵ شهریور با رقابت‌های مقدماتی و نیمه نهایی چهار وزن ۶۱، ۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز می‌شود.

تیم ملی آزاد ایران سال گذشته با کسب دو نشان طلای رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور، سه نقره رضا اطری، محمد نخودی و حسن یزدانی و دو برنز یونس امامی و امیرحسین زارع مسابقات جهانی را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا