اردبیل

آغاز رزمایش سراسری اقتدار جهادگران استان اردبیل در اولین روز هفته بسیج

مهدی اصلانی، مسؤل مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن  در اردبیل اظهار کرد: رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی گروه‌های جهادی بسیج و ایجاد شور و نشاط انقلابی و امیدآفرینی در بین آحاد و اقشار مختلف مردم برای تحقق شعار «پیشرفت و عدالت و خدمت‌رسانی» هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی نواحی مقاومت بسیح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش سراسری در نخستین روز از هفته بسیج، رأس ساعت ۹ صبح با حضور ویدئو کنفرانسی سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سخنرانی سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شروع می‌شود.

مسؤول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: بعد از تجمع و آیین افتتاحیه رزمایش،گروه‌های جهادی بسیج با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابند و مشغول ارائه خدمات می‌شود.

وی افزود: در رزمایش اقتدار جهادگران، ۵ عرصه فعالیت در نظر گرفته شده که می‌توان به عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، عرصه‌های فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت، درمان و سلامت و خدمات‌رسانی و کمک‌های مومنانه اشاره کرد.

اصلانی تصریح کرد:گروه‌های جهادی بسیج به‌عنوان مولد انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت و تجلی قوی شدن ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در این رزمایش به نمایش خواهند گذاشت.

مسؤول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با بیان اینکه شعار محوری هفته مبارک بسیج، «بسیج پاره تن مردم است»، ییان کرد: رزمایش اقتدار جهادگران تا ۸ آذرماه در سراسر استان با راهبرد سازماندهی میدانی، خدمت رسانی گسترده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا