کهگیلویه و بویراحمد

آغاز رسمی مسابقات مینی فوتبال بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین سپاه فتح و جمعی از مسئولان در یاسوج آغاز شد.

مسابقات مینی فوتبال جام شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاون تربیت بدنی سپاه فتح، هیئت ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد  از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت:مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با حضور ۲۴ تیم ورزشی در شش گروه چهار تیمی برگزار که از هر گروه ۳ تیم به دور بعد صعود می کنند و مرحله بعد بصورت حذفی برگزار می گردد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افرود: این مسابقات از امروز آغاز و تا ۹ دی یا ۱۳ دی ۱۴۰۰ در چمن مصنوعی سپاه فتح برگزار می شوند و در نخستین بازی نیز تیم شهرداری یاسوج توانست تیم آبفای استان را شکست دهد. 

وی با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات به تیم اول تا سوم و تیم اخلاق، بازیکن اخلاق و بازیکن برتر هدایایی اهدا می شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات توجه به موضوع رفاقت به جای رقابت و تاکید بر اخلاق ورزشی، منش پهلوانی و گسترش مکتب سردار دلها و تاکید بر شعار عقل سالم در بدن سالم می باشد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۰۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا