اردبیل

آغاز سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، از روز گذشته سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان اردبیل همزمان با سراسر کشور به مدت ۴۸ ساعت در دو بخش خواهران و برادران آغاز شد.

قاسم محمدزاده، مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد در سه بخش پویانمایی در رابطه با معضلات اجتماعی، اپلیکشن در حوزه اقتصاد مقاومتی و بازی در حوزه مدافعان حرم استان و شهید مرحمت بابازاده برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۰ تیم تخصصی تولید محتوا که متشکل از ۱۰ تیم تخصصی خارج از بسیج و ۱۰ تیم تخصصی بسیج استان است که از ۱۶ تیم برادران و ۴ تیم خواهران تشکیل شده است، برخلاف دو دوره گذشته از تیم‌های تخصصی تولید محتوای خارج از بسیج استان اردبیل دعوت شده است.

محمدزاده تصریح کرد: ۱۰ تیم تخصصی تولید محتوا از شهرستان‌های خلخال،گرمی، سرعین، مشگین‌شهر و نیر و ۱۰ تیم از شهرستان اردبیل شرکت کردند.

در هر بخش از نفرات اول، دوم و سوم تجلیل شده و نفرات اول هر حوزه به مسابقات کشوری که در هفته اول آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

جنگ امروز جنگ اراده‌ها و ذهن‌ها است

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این جلسه بیان کرد: جنگ امروز جنگ اراده‌ها و ذهن‌ها است که اگر در این دو حوزه فعال‌تر و پیش رو باشد،پیروز است.

وی گفت:اقدام غرور آفرین روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج یولن در آستانه روز ۱۳ آبان‌ماه اتفاق بسیار مبارک و مهمی بود که می‌توانیم شبیه این اتفاق را در حوزه فضای مجازی بر علیه دشمنان انجام دهیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا