کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

سید امان اله جهان بین بیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: صبح امروز عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش خودرویی مراسم افتتاحیه طرح امدادونجات زمستانه شرکت کردندودرکنار همه دستگاههای عضو کارگروه امدادونجات توان لجستیکی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند . 

 

وی بیان کرد: این اقدام با توجه به شروع فصل سرما و مخاطرات ناشی از آن همچون سیل و آبگرفتگی در معابر و محیط های شهری و برف و کولاک و یخبندان در جاده ها و مناطق روستایی و کوهستانی و به جهت آمادگی بیش از پیش عوامل امدادی و ارائه بهترین و سریعترین خدمات به مردم استان انجام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۰ نفر پرسنل و نجاتگر داوطلب در هر روز ودر سراسر استان (در ۶ پست ثابت و ۴ پست موقت امداد نجات) با بهره مندی از ۲۹ دستگاه آمبولانس و خودرو های کمک دار امداد ونجات از یکم آذرماه لغایت ۲۵ اسفند تحت عنوان طرح امدادونجات زمستانه فعالیت می کنند.

 

جهانبین عنوان کرد: همه امدادگران ،نجاتگران و پرسنل قبل از شروع طرح در کارگاه‌های آموزشی و بازآموزی شرکت کرده وآماده فعالیت در همه عملیات های امدادونجات هستند.

 

وی گفت: شماره تماس اضطراری ندای امداد( ۱۱۲ )در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به درخواست های امدادی حادثه‌دیدگان می باشد .

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا