تهران

آغاز طرح تربیت ۱۱۰ حافظ قرآن کریم در شهرقدس/ جامعه نیازمند تقویت عزت‌مندی میان جوانان و خانواده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، آیین افتتاحیه طرح بزرگ قرآنی تحفیظ فاطمی همزمان با شب میلاد نبی‌اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور حنانه خلفی نابغه جهان اسلام و قاریان بین المللی و اجرای گروه تواشیح بین المللی محمد رسول ا…(ص) و با توسل به حضرت زهرا(س) به یاد شهید حافظ قرآن حسین معزغلامی  با هدف تربیت ۱۱۰ حافظ قرآن کریم در مصلی شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام علی نوری، معاون سازماندهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم افتتاح اظهار کرد: ویژگی مؤمنین در آخر الزمان این است که در برابر کفار با استقامت و در برابر مؤمنین عزت‌مندانه برخورد می‌کنند و کسانی که پیرو حضرت هستند در برابر کفر و استکبار، استحکام و سرسختی جدی دارند و با شدت تمام و با قوت در برابر معصیت می‌‌ایستند.

وی ادامه داد: جامعه نیازمند تقویت عزت و عزت‌مندی میان جوانان و خانوده‌ها است و هر کس که می‌خواهد در هر دو دنیا عزیز باشد، باید تواضع و فروتنی نسبت به خانواده و برادران دینی داشته باشد.   

حجت الاسلام علی نوری تصریح کرد: سلام کردن و پیشی گرفتن از نشانه‌های تواضع است و باید با خلوص نیت و همه امور را برای خدا انجام داد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا