Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آغاز عملیات اجرایی جاده و پل برآفتاب جلاله - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

آغاز عملیات اجرایی جاده و پل برآفتاب جلاله

به گزارش برگزیده های ایران از سی سخت،  زیرسازی آسفالت جاده ده گانه جلاله شکسته شد وبا اعتباری بالغ بر ۸میلیاردتومان جاده جلاله و۱۱میلیارد تومان  پل برآفتاب جلاله کلنگ‌زنی شد.

شروع عملیات اجرایی جاده جلاله و پل برآفتاب جلاله با اعتباری بالغ بر ۱۹میلیارد تومان وارد فاز جدیدی شد.

با حضور عبدالحمید پناهی فرماندار دنا،جانی پور سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،پور خسرو بخشدار پاتاوه،صیادی مدیر برق دنا، محمد خانی مدیر راهداری شهرستان و جمعی از مسولین محلی کلنگ این  پروژه به زمین زده شد.

فرماندار دنا در حاشیه این کلنگ زنی گفت:در لحظات اولیه ورود به این شهرستان و بازدید از این مناطق درد و رنج نبود جاده ایمن را احساس کردیم که با نگاه اولویت دار این مهم فراموش نشده که با اعتبار ۱۹میلیاردی محقق شد.

پناهی اظهارداشت:تلاش شبانه روزی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ستودنی است که مردم این مناطق را فراموش نکرده و با پیگیری‌ها و تلاش ها امروز شاهد کلنگ زنی هستیم.

فرماندار دنا با اشاره به کوهستانی بودن مناطق کوههای شبلیز به سمت جلاله گفت: با اولین بارش ارتباط ۵روستای جلاله قطع و عملا مسیر ارتباطی به سمت لردگان تغییر خواهد کرد که با افزایش  ۲/۵  ساعت مسیر رفت و برگشت به این مناطق روستای ۸ ساعت می‌گردد.

رئیس شورای برنامه ریزی دنا گفت: تردد در جاده کوهستانی برای وسایل نقلیه و حتی احشام سخت بوده و همه ساله خسارات جبران ناپذیری به مردم وارد می‌شود که هم اکنون کار کردن باتوجه به شروع بارش ها و فصل زمستان سخت است ولی با کمک و حمایت مدیر کل راهداری و مجموعه واحد‌های نظارتی و پیمانکار باتجربه عملا فعال بوده که پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا