اردبیل

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن سراسر کشور با شروع عملیات اجرایی ۴۰۰۰ واحد مسکونی با تأمین زمین برای ۲۶ پروژه در ۱۵ شهر استان اردبیل  با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به این منظور ۲۸۰۰ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل و ۱۲۰۰ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان احداث می‌شود.

گفتنی است؛ در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، واحدها در ۱۱ سایت در شهرک‌های اندیشه، نیایش و الهیه اردبیل احداث خواهد شد؛ ۴۶۰ واحد به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۸۵۰ واحد توسط تعاونی‌ها، ۸۹۰ واحد به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۶۰۰ واحد به صورت اجرای مستقیم توسط راه و شهرسازی احداث می‌شود.

همچنین یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در ۶۸ هزار و ۱۸۶ متر مربع زمین و به تفکیک ۷۰۰ واحد بنیاد ساخت و ۵۰۰ واحد گروه ساخت احداث خواهد شد.

افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل

همچنین صبح امروز مجتمع آموزشی حیات طیبه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر اردبیل به افتتاح رسید.

رستم قاسمی در مراسم افتتاح این مجتمع با بیان اینکه این اتفاق موجب افزایش سطح آموزشی و رفاه در شهر اردبیل می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه به نام شهید سلیمانی ساخته شده که ان شاء لله موجب برکت برای استان و دانش آموزان خواهد بود.

گفتنی است؛ این مجموعه با زیربنای ۷۶۲۵ متر مربع و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال ساخته شده و دارای ۱۸ کلاس درس است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا