اجتماعی

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت وام بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت وام بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی

– اخبار اجتماعی –

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، میرهاشم موسوی اظهار کرد: مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان را طی چند روز آینده آغاز خواهیم کرد. تسهیلاتی که در مرحله اول به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز پرداخت شد و در این مرحله از ۸۰ هزار نفر دیگر ثبت‌نام می‌کنیم و ان‌شاءالله پرداخت آن از ابتدای ماه بعد آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: در دولت مردمی سیزدهم تاکنون ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین‌ اجتماعی پرداخت شده است و در سال جاری نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان پرداخت خواهد شد که مجموع مطالبات دریافتی تأمین‌ اجتماعی از دولت سیزدهم به ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید که رقمی بی‌سابقه است.

تسهیلات ویژه سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان در حوزه قرض‌الحسنه و سفرهای زیارتی

موسوی ادامه داد: با استفاده از منابعی که از این طریق در اختیار سازمان تأمین‌ اجتماعی قرار گرفت، تمام بدهی بانکی تأمین‌اجتماعی که حدود ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بود، تسویه شده است. افزایش سرمایه حدود ۴۶ هزار میلیارد تومانی بانک رفاه را نیز انجام دادیم و علاوه بر اینکه بدهکار نیستیم و جلوی خسارات هزینه سالانه سود تسهیلات که حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بود، گرفته شد، علاوه بر اینها بخشی از منابعی که از محل تأدیه بدهی به‌دست آمد، در این قالب و برای تعهدات آتی سرمایه‌گذاری شد.

/
 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا