کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مسابقه بزرگ” قهرمان من ” به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، دارای محورهای مختلفی بوده و علاقه مندان از امروز ۷ دی ماه تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به محبوبیت بی‌نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و الگو بودن تمامی رفتار و سکنات ایشان در جامه تصمیم گرفتیم در دومین سالگرد شهادت این قهرمان بزرگ ملی این مسابقه را برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به قالب‌های این مسابقه اشاره کرد و افزود: ارسال عکس سردار شهید سلیمانی در منزل یا محل کار، ارسال عکس از مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان(از زمان شهادت تا مراسمات سالگرد و دومین سالگرد)، ارسال بهترین و کوتاه ترین جمله مفهمی(بهترین تیتر) خطاب به سردار قاسم سلیمانی، عکس نوشته، کلیپ، پوستر، پادکست، پویانمایی، استوری و درج وضعیت در شبکه های اجتماعی از قالب های این مسابقه هستند‌.

رضایی بیان کرد: بخش ویژه ای نیز برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان قلم استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که شامل انتشار یادداشت، گزارش تصویری، مصاحبه، خبر و بهترین تیترها در رسانه های استان است.

وی گفت: برای ارسال آثار به مسابقه، ابتدا می بایست محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی(حداقل در یکی از کانال یا گروه های ایتا،روبیکا، واتساپ،سروش، اینستاگرام و تلگرام) با هشتگ HERO# یا#سفیر_عشق
منتشر شوند و یا این که در یکی از رسانه های دارای مجوز استان(پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات) انتشار یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه ارسال آثار به این شکل است که آثار، لینک و عکس انتشار  آن در فضای مجازی یا رسانه ها به شماره۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در واتساپ ارسال شوند.

رضایی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ دی بوده و به ۴۰ اثر برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

وی در پایان با تشکر از مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این مسابقه گفت: سازمان های فرهنگی خانواده و بسیج های فرهنگیان، دانش آموزی، ادارات و کارمندان، مداحان، هنرمندان، حقوقدانان، مهندسین عمران و معماری، مهندسین صنعت و معدن، جامعه زنان، کارگران، طلاب و روحانیون، اساتید اصناف، معاونت علمی پژوهشی، مهندسین کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی، فضای مجازی بسیج و ستاد کنگره شهدا سپاه فتح استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند‌.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا