قم

آغاز پذیرش دانشجو در ۸۸ رشته محل دانشگاه علمی کاربردی قم

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، محمد حسن نادری با اعلام آغاز پذیرش دانشجو در مراکز دانشگاه علمی‌کاربردی استان قم در نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان قم از ۱۶ لغایت ۲۴ آذر ماه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم افزود: این پذیرش دانشجو در قالب تکمیل ظرفیت و پذیرش در برخی از رشته‌های جدید است که در ۸۸ رشته محل متنوع و در چهار گروه آموزشی صنعت،  کشاورزی،  فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی  صورت می‌گیرد.  

نادری افزود: رشته‌های ارائه شده با هدف آموزش نیروی توانمند و کارآفرین و بر اساس نیازهای استان است و دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به عنوان تنها نهاد آموزش عالی شغل محور، در پیاده‌سازی نظام مهارت و فناوری در مسیر توانمندسازی به منظور اشتغال‌زایی دانش‌آموختگان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های تحصیل در مراکز آموزش علمی‌کاربردی افزود: کاربردی بودن رشته‌های تحصیلی، پایین بودن میزان شهریه، اعطای وام شهریه به دانشجویان،  امکان کار و تحصیل به‌صورت همزمان، امکان تحصیل در مقاطع بالاتر و اختصاصی بودن بسیاری از رشته‌های آموزشی از ویژگی‌های تحصیل در این دانشگاه است.

نادری گفت: دانشجویان مراکز علمی‌کاربردی می‌توانند در هر سال تحصیلی مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان وام شهریه از صندوق رفاه دانشجویان دریافت نمایند و شرایط بازپرداخت این وام‌ها بدون سود و پس از پایان تحصیل با اقساط بلندمدت بوده که با توجه به میزان شهریه تحصیلی، تسهیلات مناسبی برای دانشجویان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در خصوص نحوه ثبت نام در این دانشگاه اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۲۴ آذر ماه با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده رشته‌ها و شرایط پذیرش و ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا