اصفهان

آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از امروز به مقصد مشهد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، حسن بخشنده امنیه، شهردار کاشان صبح امروز با بیان اینکه پروازهای کاشان به مقصد مشهد مقدس در دو روز هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: پروازها در دو روز یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pk24.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی با اشاره به حضور شرکت هواپیمایی معراج به‌عنوان ارائه‌دهنده جدید خدمات پروازی فرودگاه کاشان بیان کرد: البته پروازهای روز چهارشنبه برخلاف روز یکشنبه تا یک ماه توسط شرکت تابان انجام می‌گیرد و پس‌از آن شرکت هواپیمایی معراج عهده‌دار ارائه تمام خدمات پروازی فرودگاه کاشان می‌شود.

بخشنده امنیه افزود: شرکت هواپیمایی معراج از هواپیمای ایرباس ۳۱۹ لوکس استفاده می‌کند و به خاطر نوع مأموریت‌های محوله از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

شهردار کاشان، در خصوص تمهیدات این فرودگاه برای جلوگیری از شیوع کرونا با توجه به‌احتمال نوع جدید آن تأکید کرد: تمامی ابلاغیات وزارت بهداشت ازجمله کنترل کارت واکسن مسافران در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری برای راه‌اندازی پرواز به مقصدهای داخلی دیگر، بر آمادگی فرودگاه کاشان برای ارائه خدمات به مسافران سایر شهرها تأکید کرد.

بخشنده امنیه همچنین از تلاش‌هابرای قرارگیری فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های مرز هوایی خبر داد و گفت: در این زمینه علاوه بر ارسال درخواست خطاب به وزیر کشور، پیگیری‌های مستمری از سوی مسئولان منطقه و شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا