کرمانشاه

آغاز پویش مردمی احیای جنگل‌های زاگرس در کرمانشاه/ تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، پویش مردمی بذرکاری برای احیای جنگل‌های زاگرس امروز در ۶۵۶ هکتار از عرصه های منابع طبیعی ۹ شهرستان جنگلی استان کرمانشاه آغاز شد.

افشین شورچه، مدیر اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: امروز یک حرکت بزرگ در راستای حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی در استان را با حضور معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مسؤولان استانی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در این روز مهم بحث پویش بذرکاری در کشور به خصوص در استان کرمانشاه در اراضی ملی و منابع طبیعی در منطقه چالابه در راستای ترویج فرهنگ بذرکاری نهال‌های مثمر شکل گرفت.

مدیر اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: این حرکت بزرگ در ۹ شهرستان استان در حال انجام است و شاهد هستیم مردم با عزمی جدی برای حفظ و احیای منابع طبیعی به میدان آمده‌اند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ترویج احیای جنگل‌های زاگرس به ویژه برای استان کرمانشاه که طی سنوات اخیر شاهد کاهش عرصه‌های منابع طبیعی بوده‌، بسیار مهم است. این حرکت تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.

شورچه در پایان از هم‌استانی‌های خواست، برای حفظ و احیای منابع طبیعی پیشقدم باشند تا در راستای ارتقای بنیه منابع طبیعی استان جزو استان‌های پیشرو باشیم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا