Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آقای وزیر ارتباطات! «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است»! - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

آقای وزیر ارتباطات! «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است»!

آقای وزیر ارتباطات! «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است»!

از اینکه عیسی‌پور می‌داند برای جذب توریست باید امکانات رفاهی مناسبی برای آنها فراهم کنیم و فیلترینگ می‌تواند مانع حضور آنها در کشور شود، اتفاق مبارکی است اما جناب وزیر؛ «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است.»

این روزها بسیاری از مردم به ویژه آنهایی که کسب‌وکارشان در فضای مجازی است، بارها و بارها درخواست کردند که فکری به حال اینترنت کنید اما دست روی دست گذاشتید و قدمی برای مردم برنداشتید.

بهتر نیست قبل از اینکه به فکر اینترنت خارجی‌ها باشید، فکری به حال اینترنت داخل کشور کنید که مردم را جان به لب کرده است.

رزق و روزی مردم جدا از بازارهای فیزیکی به ویژه در این روزهای پایان سال در همین فضای مجازی است. با توجه به بالا رفتن اجاره مغازه‌ها، مردم دُکان‌شان را به فضای مجازی برده‌اند و الان همان کسب و کارشان هم در خطر است.

بسیاری از این افراد کسانی هستند که در کرونا مجبور شدند به شبکه‌های اجتماعی پناه ببرند تا سفره‌شان خالی از نان نباشد.

در کنار آن چهره زیبایی هم ندارد که توریست‌های خارجی اینترنتی داشته باشند که مردم از آن محروم باشند. تصور کنید هر ایرانی با دیدن یک خارجی از او درخواست «هات اسپات» داشته باشد تا بتواند از اینترنت بدون محدودیت او استفاده کند.

نکته بعدی که در این میان هم قابل توجه است، این معناست که اگر این حرف از گلوی یکی از مسئولان پیشین کشور بیرون می‌آمد، تا الان دسته‌های کفن پوش، قطعا دنیای واقعی و مجازی را غرق اعتراض می‌کردند.

احتمالا آنها می‌گفتند چشم‌مان روشن که کاپیتولاسیون دیگری در کشور رقم خورد. می‌شود تصور کرد که در پلاکاردهای‌شان به مقامی که این حرف را زده است، استخر فرح را پیشنهاد می‌دادند.

این نگاه تبعیض آمیز را می‌شود در وضعیت اقتصادی هم دید که الان مشکلات تبدیل به امتحان الهی شده و در همین سه، چهار سال پیش نشان بی‌عرضگی دولت‌مردان بود.

با وجود تمام این بحث‌ها، به احتمال بسیار زیاد به زودی وزیر محترم، با توجه به واکنش‌ها این حرف خود را پس خواهد گرفت و به زودی تقصیرها به گردن رسانه‌ها می‌افتد که غلط برداشت کرده‌اند و منظور وزیر اصلا این نبوده است.

یشتر بخوانید:

  • واکنش به ادعای مجدد زارع پور درباره ساخت تلفن همراه ایرانی

اصرار عجیب وزیر جوان دولت رییسی برای اختراع چرخ از نو/ تکرار تلخ دوره احمدی نژاد در بازاری که نوکیا و سونی هم نابود شدند؟

۲۱۲۲۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا