سمنان

آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در استان سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۵ پایگاه امداد و نجات خبر داد و گفت: طرح زمستانی این جمعیت از نخستین روز آذرماه تا ۲۵ اسفند سال جاری اجرا می‌شود.

او افزود: در طرح زمستانی هلال‌احمر، ۱۵ پایگاه ثابت و موقت به‌صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: روزانه ۶۰ نفر پرسنل و امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

محمدخانی اظهار کرد: ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ و خودروی کمک دار امداد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

محمدخانی تأکید کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان به بسته‌های غذایی و وسایل گرمایشی تجهیز شده‌اند.

او اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان‌افزایی ویژه شرکت‌کنندگان در طرح امداد و نجات زمستانی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از هم‌وطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا