آذربایجان غربی

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی برای فصل زمستان

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی اظهار داشت: در آستانه فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به آماده‌سازی امکانات خود برای فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان‌‌غربی گفت: در جلسه مدیریت بحران استان اظهار کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راهدار خانه‌های خود را آماده کند تا در صورت بارش برف و مسدود شدن مسیرها در اسرع وقت مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: هلال‌احمر پایگاه‌های امدادی خود را تجهیز کند تا در صورت نیز خدمات لازم را به مردم‌ ارائه دهد و اداره غله نیز نسبت به تامین آرد نانوایی‌های روستایی و پلیس راه نسبت به اعلام هشدارهای لازم اقدامات لازم را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: شرکت‌های برق و نفت اقدامات خود را برای تحویل سوخت به روستاهای سخت‌گذر و هرس درختان برای جلوگیری از آسیب به شبکه برق‌رسانی انجام دهند.

رحمانی با بیان اینکه مسوولان اعتبارات لازم برای تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز ماشین‌آلات سنگین را از هم اکنون اعلام کنند، افزود: مسئولان آب منطقه‌ای نیز نسبت به این فصل اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطعی‌های احتمالی آب اعمال کنند.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا