قم

آماده‌سازی سرخپوشان قم برای لیگ آزادگان / سوهان قم فروخته شد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، تیم سرخپوشان در فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت تا با این عنوان سهمیه استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم جام آزادگان را به دست بیاورد، لیگی که در آن قهرمان استان‌ها نیز حضور دارند.

یکی از شرایط سازمان لیگ برای تیم‌های شرکت کننده در لیگ جدید، معرفی دو زمین با شرایط مطلوب برای میزبانی از حریفان است، در این بین تیم‌ سرخپوشان قم امکان معرفی ورزشگاه یادگار امام (ره) و زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به سازمان لیگ آزادگان را دارد.

سرخپوشان این روزها زیر نظر کادر فنی خود در چمن ورزشگاه شهید حیدریان مشغول تمرین است تا آماده رویارویی با حریفان شود، اما مسوولان تیم سوهان محمد قم که فصل گذشته در لیگ آزادگان به میدان رفت و سهمیه قم در این مسابقات را حفظ کرد امتیاز این تیم را به خارج از قم فروخته‌اند تا امسال سوهانی‌ها نماینده قم در لیگ آزادگان نباشند.

علاوه بر سرخپوشان قم، تیم‌هایی نظیر اتحاد سولدوز، نماینده آذربایجان‌شرقی، تاراز چادگان، وحدت اغشت، شهرانی دهلران، صفا جوان گستر بوشهر، پویا دیلم آریا کیا تهران، برنا راستین مهام و ستارگان سرخ تهران، شهدای ابوذر فارسان، خیام بتن نیشابور، شاهین بجنورد، سرخپوشان خراسان‌جنوبی نیز در لیگ جدید حضور دارند.

همچنین سایر تیم‌های حاضر در این لیگ نوید دانه رامهرمز، دارایی خرم‌درّه، پاسارگاد دامغان، شایان دیزل فارس، اتحاد قزوین، ابوذر باشت، آبیدر سنندج، عرفان اقتدار کیش، شهید زحمتکشان جیرفت، شهدای سرپل ذهاب، پیام مقاومت انزلی، نوین کشاورز علی‌آباد، خرم کشت افلاک خرم‌آباد، هادی نوروزی مازندران، آلومینیوم پارس ساوه، اکسیر الوند و هرنگ جوان بستک هرمزگان هستند.

تیم‌های حاضر از فصل گذشته که سهمیه‌ خود را در مرحله نخست حفظ کرده‌اند نیز شامل داماش پارسه ایرانیان، سوهان محمد قم، شریعت‌نوین مشهد، ستارگان سیمرغ، شهدای گروس بیجار، گرین کشاورز نهاوند، پیروزی برازجان، پیروزی نگین خورموج، عقاب شیراز و فولاد هرمزگان هم در لیگ جدید به میدان می‌روند.

تیم‌های سقوط کرده از مرحله دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان در فصل قبل نیز شامل پیشگامان فنون پارس تهران، پاراگ تهران، دماوند آمل، کانیاو اشنویه، مقاومت آستارا، پاس گیلان، استقلال شوش، صنعت ابریشم اصفهان، یزد لوله و خلیج‌فارس میناب هستند، لیگی که از نیمه دوم آبان ماه استارت می‌خورد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا