قم

آماده‌سازی کشتی قم برای المپیاد استعدادهای برتر ایران

محمدهادی علیایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ادامه برنامه راهبردی کشتی قم دومین دوره جشنواره استعدادهای برتر کشتی در قالب لیگ و در دو رشته آزاد و فرنگی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری بین باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: این لیگ در رشته آزاد با حضور هشت تیم و در فرنگی با شرکت سه تیم رده سنی نونهالان روز جمعه چهاردهم آبان ماه در خانه کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، در حالی که مرحله اول جشنواره استعدادیابی کشتی نونهالان قم در تیر ماه برگزار شد و در آن چهار تیم در رشته آزاد شرکت کردند.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی طرح تحول و توسعه کشتی قم برگزاری رقابت‌های لیگ در رده‌ی سنی نونهالان بوده که این مهم به واسطه در پیش بودن مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان ایران مرحله نخست آن در تیرماه برگزار شد و هم اکنون دور دوم آن با توجه به نزدیکی المپیاد استعدادهای برتر کشور با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب کشتی قم در دو رشته آزاد و فرنگی برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور با انتخاب کمیته فنی کشتی آزاد و فرنگی مشخص شده و به اردوهای آماده سازی می‌روند، ضمن اینکه بر اساس میزان مشارکت و میزان پیشرفت باشگاه و کشتی‌گیران،  توسط کادر اجرایی هیات و کمیته‌های مربوطه سنجیده و مشخص خواهند شد که پیش‌بینی ما این است که در این طرح آمادگی المپیاد  ۱۵۰ نفر شرکت کنند.

علیایی در پایان اظهار کرد: جهش بسیار خوب و قابل توجهی در کشتی قم ایجاد شده و در کنار تداوم موفقیت چهره‌های شاخص این رشته، به زودی چندین کشتی‌گیر مستعد و آینده‌دار در هر دو رشته آزاد و فرنگی به کشتی کشور معرفی می‌کنیم و در آینده شاهد حضور آنها در تیم‌های ملی خواهیم بود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا