کرمانشاه

آماده باش نیروهای خدمات شهری کرمانشاه/نمک پاشی منطقه چهار و پنج انجام شد

آماده باش نیروهای خدمات شهری کرمانشاه/نمک پاشی منطقه چهار و پنج انجام شد

محمد موحدی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش برف که شامگاه روز گذشته در شهر کرمانشاه به خصوص مناطق چهار و پنج رخ داده است، آماده باش به تمامی نیروهای خدمات شهری اعلام شد.

وی افزود: تمامی گروه‌های موظف، تا ساعت پنج صبح در حال برف روبی در منطقه پردیس و بزرگراه شهید سلیمانی و نمک پاشی در معابر عمومی شهر بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در خصوص یخ زدگی آسفالت معابر به علت برودت هوا، در حال نمک پاشی تمامی بزرگراه‌ها و معابر شهری هستیم.

وی تاکید کرد: به دلیل احتمال بالای یخ زدگی معابر در شهر، از همشهریان انتظار داریم که هنگام رانندگی تفاوتی میان حالت عادی هوا و وضعیت کنونی قائل شوند و احتیاط لازم را رعایت کنند.

موحدی مجد عنوان کرد: بی توجهی برخی رانندگان موجب چند مورد تصادف در بزرگراه‌ها و ترافیک شدید شد و در ساعات ابتدایی صبح امروز، ترافیک سبک در برخی بزرگراه‌ها جریان داشت.

وی تشریح کرد: شن و نمکی که در کنار خیابان‌ها قرار داده می‌شود برای استفاده در همان معبر است، این کیسه‌ها جزو تمهیدات پیشگیرانه است و در زمان بحران استفاده می‌شود، از همشهریان تقاضا داریم که کیسه‌ها را برای مصارف شخصی استفاده نکنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا