البرز

آماده باش ۱۶۰ نیروی راهداری البرز در پی بارندگی/کدام راه‌ مسدود است؟

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی بارندگی شدید باران و کولاک و برف در راه‌های کوهستانی البرز، اکیپ‌های راهداری به جاده‌های کوهستانی استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: در این راستا بازگشایی مسیر هشتگرد-طالقان از صبح امروز در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه میسر جاده قدیم طالقان نیز در پی بارندگی لغزنده شده است، یادآور شد: برف روبی جاده قدیم طالقان نیز در حال انجام است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: جاده کرج-چالوس در حوزه استحفاظی استان مازندران در پی بارندگی شدید مسدود شده است در همین راستان با بارندگی شدید برف در محدود پیچ سرهنگ تا تونل کندوان همراه هستیم که با هدف جلوگیری از انسداد این مسیر نیز برف روبی در حال انجام است.

به گفته زندی فر ۱۶۰ نیروی انسانی به همراه ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در قالب ۱۱ تیم و ۱۶ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان البرز در حال آماده باش هستند که بخشی از این تیم‌ها نیز هم اکنون خدمات برف روبی و نمک پاشی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تنها محور کندوان-چالوس و جاده جدید هشتگرد-طالقان سایر مسدود شده است، افزود: محورهای ارتباطی استان البرز باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا