کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با شرایط بحرانی بارش های پیش رو

اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای چند روز پر بارش در کهگیلویه و بویراحمد همه نیروهای عملیاتی و ستادی بحران آب و فاضلاب استان در آماده باش هستند.

وی افزود: در نشست هایی که با معاونین، مدیران شهرستانی، روسای واحدهای مدیریت بحران و حراست داشتیم، تدابیر و آمادگی ۱۰۰ درصدی همه واحدها و به ویژه اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی اتخاذ شده است .

مدیر عامل آبفا کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده که در صورت وقوع شرایط بحرانی و خارج از روند معمول در کمترین زمان ممکن از بروز اتفاقات در حوزه آب پیشگیری شود.

بدخه گفت: اگر خدای ناکرده جایی به واسطه شرایط غیرمعمول و اجتناب ناپذیر به ویژه به جهت توپوگرافی جغرافیایی منطقه ای نیز با اشکال روبرو شدیم سریعاً با تیم هایی که مشخص شده و همراهی و پشتیبانی تیم های دیگر مناطق استان به سرعت به رفع نقص اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: پراکندگی جمعیت به ویژه در بیش از ۱۶۰۰ روستا کار آبرسانی و خدمات رسانی را مشکل کرده اما با وجود کمبودهای مالی و انسانی، فراتر از توان پای کار بوده و بیش از پیش خدمت رسان به مردم استان خواهیم بود.

انتهای پیام /


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا