لرستان

آمادگی بیش از ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات برای حوادث احتمالی فصل سرما

حمیدرضا کرم‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی ناشی بار‌ش‌ها طی شش ماهه دوم امسال بیش از ۱۰۰ اکیپ اتفاقات و امداد در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این اکیپ‌ها به صورت شیفت در محل‌هایی مستقر هستند، افزود: آنان در دو بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی از آمادگی لازم برخوردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای خدمات سامانه ۱۲۲ جهت پاسخگویی و اعلام گزارشات مردمی فعال است و از مردم درخواست داریم هر گونه مشکل را در این حوزه به ما اطلاع دهند تا طی سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

کرم‌وند خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در نیمه دوم سال با آن مواجه می‌شویم گرفتگی شبکه فاضلاب به دلیل وصل کردن آب‌های سطحی به آن بوده که براساس آیین‌نامه‌ها این کار ممنوع است.

وی ادامه داد: انتظار داریم مردم از نصب شبکه پشت بام و آب‌های جاری به خط لوله فاضلاب خودداری کنند چراکه باعث گرفتگی و برگشت پساب به داخل منازل و اماکن می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر آمادگی اکیپ‌های اتفاقات و امدادی این شرکت یادآور شد: هم‌اکنون تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز برای حوادث احتمالی تهیه شده و در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد اما نیازمند همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی بخصوص شهرداری‌ها هستیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا