Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مقابله با بارش های احتمالی - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مقابله با بارش های احتمالی

به گزارش خببرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه هادی بصاری اظهار داشت: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۸۰ پاکبان سازمان و ۵۷ خودرو فعالیت می‌کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت:  شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا