کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی گروه‌های جهادی و مطالبه‌گر جهت خدمت به خانواده شهید پرازیده/ وقتی دل هر انسانی به درد می‌آید

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی خطاب به خانواده شهید پرازیده و مسئولان استانی چنین آورده است: تکریم شهیدان، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست. (امام خامنه‌ای)

خانواده معظم و معزز شهید والا مقام پرازیده و اهالی محترم زیلایی درگذشت فرزند شهید والا مقام از دیارتان را که موجی از اندوه و غم را بر دل خانواده ی معظم شهدا و جامعه ایثارگر استان حاکم کرد تسلیت عرض می‌کنم.

با حادثه دلخراش خودسوزی  فرزند شهید از دیارتان، آرامش از فکر و‌ وجود ما هم پر کشید؛ چرا که خود را در محکمه عدل الهی،در محضر شهید والا مقام از دیارتان مورد قضاوت و محاسبه قرار دادیم و اشک ریختیم
ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست.

تکریم خانواده شهیدان وظیفه عموم جامعه و به ویژه مسئولان ادارات و نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

یکی از مهمترین رسالت‌های نهادهای اجرایی، علی‌الخصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران، تلاش در جهت رفع نیازها و مطالبات خانواده معظم شهدا می‌باشد تا بلکه بتوانند قدمی هر چند کوچک در ادای دین و وظیفه خود نسبت به سبکبالانی عاشق بردارند که از جان خود گذشتند تا امنیت و راحتی را به همه ما هدیه نمایند.

حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم و معزز ولی فقیه اندوه و مطالبه ی حضرتتان در مورد این فرزند شهید با پیگیری های جدی را شاهد بودم. 

جناب آقای احمدزاده  استاندار محترم، جناب آقای دکتر نگین تاجی مدیرکل دادگستری استان و جناب آقای قاضی زاده مدیر کل محترم بنیاد شهید کشور؛ تلاش و کوشش و پیگیری همه ی شما بزرگواران را ارج  می‌نهیم.

اکنون که روح فرزند شهید والا مقام پرازیده در کنار پدر شهیدش آرام گرفته، جناب آقایان مدیران استانی  و جناب آقای دکتر قاضی زاده، آن خدمتی را که دیروز نتوانستیم برای فرزند آن شهید والامقام انجام دهیم را امروز برای عروس و نوه های آن شهید انجام دهیم.

کلیپی از وضعیت مالی و خانه آن مرحوم در فضای مجازی در حال پخش شدن است که فرزندان آن مرحوم باید در آن گذران زندگی کنند که شرایط  زندگی کردن در آن بسیار سخت و دشوار است و متاسفانه این خانه محل زندگی فرزند شهید پرازیده بوده که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

لذا گروه‌های مطالبه گر و جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن مطالبه گری، اعلام آمادگی می نماید که در صورت تامین اعتبار از دستگاهای مربوطه، اقدامات لازم جهت ساخت سرپناه مناسب را با پشتوانه ی بیش از چهل گروه جهادی مطالبه گر برای ساخت خانه ای در خور و شان این خانواده معزز داشته باشد.

درخواست بنده از همه مدیران استانی این است که هر چه سریعتر نسبت به اعتبار لازم  جهت ساخت منزل مسکونی برای نوه های شهید پرازیده  اقدام، تا شاید تسکینی بر روح پاک این شهید والا مقام بوده و دل خانواده ی آن مرحوم را با این حرکت جهادی و انقلابی آرامش بخشید.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا